Katalógus

Legnépszerűbb szűrők
339 termék

Holzweiler - az igazi norvég perfekcionizmus

A Holzweiler az egyik legnépszerűbb divatmárka, amivel ma találkozhatsz. A mára divatóriássá fejlődött családi vállalat 2012-ben, Norvégiában született meg Susanne és Andreas Holzweiler testvérek irányításával.

A kezdetekben a márka kínálatát leginkább a kézzel kötött sálak alkották, azonban azóta tovább fejlődtek, és mára mindenfajta ruhadarabot terveznek. Ha egy olyan felsőre, kabátra, kötött árura, vagy bármilyen kiegészítőre vágysz, ami akár örök életedben kiszolgál majd, akkor a Holzweiler a te márkád.

Ez a márka kérdés nélkül olyan darabokat hoz létre, amelyek időtlen eleganciát képviselnek, és a hitvallásuk szerint mindig nyitott szemmel járnak a világban. Ez röviden annyit jelent, hogy a világ legkifinomultabb trendjeiből merítenek inspirációt minden egyes általuk tervezett darabhoz.

Ízleld meg az örökké tartó stílust a Holzweiler ruhákkal

A Holzweiler ruhák által kínált stílus tehát a művészet, az építészet, a természet és a kortárs kultúra legmagasabb inspirációjából születik, és ez jó okkal van így. Az, ami örök ezeken a területeken, az örök marad az emberiség történetében és emlékezetében is.

A márka alapítóinak az volt a vágya, hogy csakis olyan darabokat alkossanak, amelyeket a vásárlók akár egész életükben örömmel viselhetnek. A kezdeti sikereket olyan termékeiknek köszönhetik, mint a selyem, a báránygyapjú és kasmír sálkollekcióik.

Ezek közül rengeteg darab a Zalando kínálatában is megtalálható. Neked csak ki kell választanod azt, amit majd akár évtizedekkel később is mosolyogva veszel elő a ruhatáradból.

Ha norvég, akkor zöld is?

A Holzweiler azt az elvet vallja, hogy a fenntarthatóság és az örökzöld értékek a divat elengedhetetlen részét kell, hogy képezzék. A márka vállaltan felelős üzleti gyakorlatot követ, amelyet négy pillér köré építettek. Az első pillér a klíma és a környezetvédelem, amelynek keretében az anyagok környezeti hatását minimalizálják.

A második pillér az emberi jogok és a méltó munkakörülmények tiszteletben tartása. A harmadik pillér a követhetőség és az átláthatóság, amely azt jelenti, hogy a márka teljes ellátási láncát megismerteti a vásárlókkal. A negyedik és utolsó pillér pedig a vásárlók elkötelezettségét és kapcsolódását célozza meg, amely lehetővé teszi számukra, hogy aktív részesei legyenek az örökzöld és fenntartható divathoz való hozzájárulásnak.

Hogyha készen állsz megtapasztalni azt, hogy milyen érzés egy ilyen mértékű gondoskodással megtervezett és legyártott ruhadarabot viselni, akkor válaszd ki kedvencedet most a Zalando kínálatából. Az oldalunkon található több száz termék között biztosan megtalálod azt, amit olyan régóta keresel.