Ha az utánvétes fizetési módot választod, akkor közvetlenül azután fizetheted ki a rendelést, hogy a futártól átvetted a csomagot. Lehetőséged lesz készpénzzel vagy kártyával fizetni. Ha készpénzzel szeretnél fizetni, kérjük, győződj meg róla, hogy a pontos összeget készíted elő - előfordulhat, hogy a futár nem tud megfelelő visszajárót adni.
Kérjük, győződj meg arról, hogy a helyes szállítási címet adtad meg! Kérjük, add meg mobilszámodat is a felhasználói fiókban, hogy a futár előre értesíteni tudjon a várható kézbesítésről.
Ha csomagmegőrzőbe történő kézbesítést választottál, akkor csak kártyával tudsz fizetni.
Hogyan kaphatom vissza a pénzemet egy visszaküldött rendelésért?
Amikor online rögzíted a termékvisszaküldést, meg kell adnod banki adataidat a visszatérítéshez. Miután feldolgoztuk a visszaküldést, a megfelelő összeget automatikusan visszatérítjük a megadott banki adatokra.
Kérjük, győződj meg arról, hogy a banki adatok megadásakor az IBAN-t és a bankszámla tulajdonosának nevét helyesen adod meg. Ha nem tudod a bankszámla IBAN-számát, fordulj bankodhoz. Az IBAN-szám általában a bankod internetbankjában is megtalálható, vagy a bankod weboldalán is kereshető.