faq | Szállítás | Hol van a rendelésem?

Hol van a rendelésem?

A rendelésed várható szállítási idejéről a pénztárnál és a rendelést visszaigazoló e-mailben fogunk tájékoztatni - ez az idő a kiválasztott termékektől és a szállítási módtól függően változhat.

Pontosabb szállítási becslést az e-mail-címedre küldött szállítási visszaigazolásban találsz, miután a rendelésed már úton van. Kérjük, hogy a megrendelés megérkezéséig számolj ezzel az időponttal.

A szállítást visszaigazoló e-mailben találsz egy linket a rendelésed nyomon követéséhez, amely 24 órán belül válik aktívvá.

A megrendelésedet nyomon követheted a fiókod Megrendelések menüpontjában is, miután a rendelésed elküldtük.

Kérjük, vedd figyelembe: A szállítási idő változhat. A tervezett szállítási időt a fizetés során vagy a rendelés visszaigazolásában láthatod.

Ha a kézbesítési kísérlet során nem tartózkodsz otthon, e-mailben és SMS-ben értesítünk a sikertelen kézbesítési kísérletről, valamint a csomag átirányításának vagy átütemezésének lehetőségeiről.


Nem találod a keresett választ?
Lépj velünk közvetlen kapcsolatba
Chatelj velünk

Itt vagyunk, hogy chaten segítsünk neked.

Hívj minket

Szakembereink készek segíteni neked. A várakozási idő legfeljebb 2 percet vehet igénybe.

Hétfőtől péntekig:

08:00 - 17:00 közt

Szeretnél 15% kedvezményt?*

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Maradj naprakész és értesülj a legújabb divathírekről a Zalando.hu hírlevelével!

Preferenciák kezelése

Mi érdekel a leginkább?

Ha szeretnéd megtudni, hogyan dolgozzuk fel az adataidat, látogass el a(z) Adatvédelmi nyilatkozat oldalra. Bármikor leiratkozhatsz, kötöttségek nélkül.