Mitől különleges a Diesel?
1978-ban Renzo Rosso és akkori főnöke, Adriano Goldschmied elhatározták, hogy megalkotják a világ lleginnovatívabb denimjét. Így született meg a Diesel farmer, amely ma már az egyik legismertebb és legkedveltebb márka a minőséget kedvelő fiatalok körében. A filozófia máig nem változott, csak a termékpaletta bővült. Ma már strandpapucsok, pulóverek, sőt parfümök is megjelentek a márka kínálatában.
A Diesel elnevezés Renzo Rosso nevéből pattant ki. A hetvenes évek üzemanyagválságában minden a dízelolaj körül forgott, az olasz tervező pedig felismerte, hogy ezt a szót a világ minden táján hasonlóan ejtik. Úgy gondolta, ez az elnevezés tökéletes lesz egy világuralomra törő ruhamárka számára.
Renzo terve bejött. A Diesel ma már több, mint 400 boltot működtet világszerte és jelen van a legnépszerűbb webshopokban is. A ruhák mellett a cég az óragyártásban is nevet szerzett magának. Ami pedig a legfontosabb: a tervezők a mai napig értik a fiatalok nyelvét. Több, mint 2000 féle Diesel farmert dobtak már piacra, a márkának pedig komoly rajongói vannak.
A Diesel farmerek és ami mögöttük van
A márka mindig is szerette támogatni a fiatalos törekvéseket. A provokatív és elgondolkodtató hirdetések világszerte megismertették a brand nevét a dinamikát, lázadást, aktivitást kedvelő fiatalok szívét.
A Diesel farmerek tervezői úgy döntöttek, nem követik a fast fashion világ követelményeit, inkább a fenntarthatóságra koncentrálnak. 2030-ra célul tűzték ki, hogy a Diesel olyan munkahely legyen, ahol a férfiak és nők egyenlő esélyt kapnak. igyekeznek a körforgásos öltözködést népszerűsíteni - ami a régebbi darabok újrahasznosításán alapul.
Alaza és kényelmes Diesel farmerek, tipikus hétköznapi viseletet jelentenek. A márka minőségi fehérneműket is forgalmaz - ezek is tökéletesen illenek ebbe a filozófiába. A sportosan elegáns órák szintén remek kiegészítők, így a Diesel termékek szinte mindenki gardróbjában előkelő helyet tudnak elfoglalni.
A bátrak üzemanyaga
A Diesel az alapítója az Only The Brave (Csak a bátrak) alapítványnak, amely különböző társadalmi-fejlesztési projektekben működik közre. A programokban nőknek és lányoknak, krízishelyzetbe jutott embereknek, fejlődő országokban és háborús övezetekben élőknek segítenek.
A márka tulajdonosai tehát fogták az innováció erejét és a lázadás szelét és befogták őket a vitorlákba, hogy meghódítsák a világot. A terv pedig - úgy tűnik - sikerült, hiszen a Diesel ma már sok fiatal számára a jó minőségű, trendi, de hordható ruhákat jelenti. Pont azt, amire nekik szükségük van. Szeretnél valami kényelmeset és ötleteset? Nézz szét a Diesel farmerek, órák és más termékek kínálatában a Zalandón.