faq | Visszaküldések és visszatérítések | Mi történik, ha a termékem sérült vagy hibás?

Mi történik, ha a termékem sérült vagy hibás?

Nagyon sajnáljuk, ha a termék sérülten vagy hibásan érkezett. Az alábbi gombra kattintva adhatod le a termékre vonatkozó reklamációs igényedet.

Kérjük, töltsd ki az űrlapot az összes kért információval, hogy a lehető leghamarabb feldolgozhassuk az igényedet.

Itt nyújthatod be reklamációs igényedet


Nem találod a keresett választ?
Lépj velünk közvetlen kapcsolatba
Chatelj velünk

Itt vagyunk, hogy chaten segítsünk neked.

Hívj minket

Szakembereink készek segíteni neked. A várakozási idő legfeljebb 2 percet vehet igénybe.

Hétfőtől péntekig:

08:00 - 17:00 közt

Szeretnél 15% kedvezményt?*

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Maradj naprakész és értesülj a legújabb divathírekről a Zalando.hu hírlevelével!

Preferenciák kezelése

Mi érdekel a leginkább?

Ha szeretnéd megtudni, hogyan dolgozzuk fel az adataidat, látogass el a(z) Adatvédelmi nyilatkozat oldalra. Bármikor leiratkozhatsz, kötöttségek nélkül.